Ontheemden!

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Go down

Re: Ontheemden!

Bericht  GilliandeSalva op ma feb 02, 2009 9:44 pm

ik heb zitten googlen en ik kon eigenlijk niets vinden over de problemen van topforums. Vond wel de site van topforums en daar stonden maar 2 links, beiden naar hondenforums. En onderaan stond een email naar watchhorse, volgens mij is hij topforums en ik denk hele tijd dat hij gewoon van ons forum afwilde en ons er gewoon afeflikkerd heeft. Onzin ik weet het wel, maar toch een knagend gevoel. Want als je zoekt op problemen topforums, dan vind je helemaal niets???

Laatst aangepast door GilliandeSalva op ma feb 02, 2009 11:17 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden van aanpassing : typfout)

Moderator
Moderator

Vrouw Aantal berichten : 14
Registration date : 21-04-08

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  sofia75 op ma feb 02, 2009 10:58 pm

Er heeft wel een aantal dagen een melding gestaan op www.topforums.be dat de server kapot was en ze bezig waren met herstellen. Die melding is nu weg dus?

sofia75

Vrouw Aantal berichten : 12
Leeftijd : 41
Registration date : 27-01-09

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  GilliandeSalva op ma feb 02, 2009 11:18 pm

nou ja als je bij google bij vindacties kijkt, zie je wel zoiets staan, maar klik je erop dan staat er helemaal niets, toch best vaag!

Moderator
Moderator

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Fantasia op ma feb 02, 2009 11:20 pm

Ja klopt Soof, er heeft een paar dagen vermeld gestaan dat er een probleem was met de server, maar nu staat er doodleuk dat topforums 2 forums heeft te weten 2 hondenforums, nou jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zeg en waar zijn wij nu helemaal gebleven, maar ook al die andere fora, want er waren een heel aantal topforums, maar die zie ik nu ook nergens meer.

Is er al any news, hoe lang moeten we nog zonder zitten, want ik kan je wel zeggen dat ik er zo onderhand flink de balen van heb. Ik word er stikchagrijnig van. Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Crying or Very sad

Fantasia

Aantal berichten : 8
Registration date : 05-05-08

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Laminaat op ma feb 02, 2009 11:23 pm

Ja, ik word er ook zeker niet vrolijker van. Ik mis het geklets, ik mis de mensen, ik mis de routine.

Eigenlijk best erg dat ik er dus blijkbaar zo mee bezig ben (geweest), maar jullie ZIJN nu eenmaal mijn -virtuele- vrienden.

Wat ik hier mis is sowieso de opzet en layout van EH, maar ook de geslotenheid. Ik ben al wat aan het freubelen geweest en heb via network54 een gesloten forum aangemaakt, maar weet niet of er animo voor is. Ik wil gewoon EH-oude-stijl terug.
Laminaat

Vrouw Aantal berichten : 16
Leeftijd : 32

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  GilliandeSalva op ma feb 02, 2009 11:29 pm

Ik vind de openheid ook niet echt prettig, ik vind dat ik al teveel heb verteld, gelukkgi weten niet veel mensen van mijn nieuwe uitslagen en kennen mensen deze nick niet echt. Maar toch, wil best meer vertellen over wat me bezig houd maar toch, voelt niet zo veilig hier.

Moderator
Moderator

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Laminaat op ma feb 02, 2009 11:35 pm

Psies GdS, dat heb ik dus ook. Ik zou veel meer willen vertellen en meer willen vragen, maar dat 'durf' ik hier gewoon niet.

Om het over het plaatsen van foto's maar niet te hebben Cool
Laminaat

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  soesje op di feb 03, 2009 12:17 am

GDS je kan beter zeggen wat je nog wel mag eten pfffff sterkte ermee meis

Ik mis EH ook zo heel erg......begin nu toch echt bang te worden dat we geen EH meer terug krijgen Crying or Very sad

Hier posten is best te doen maar intieme dingen vertellen...nee dat kan ik hier niet.

Mis de forummers.....het geklets.....de lieve dingen...de dingen die hun bezig houden...kortom alles !! Crying or Very sad

Ook mis ik ook een beetje een up-date van hoe we ervoor staan..lukt het wel of lukt het niet meer om EH op de rails te krijgen Rolling Eyes

soesje

Vrouw Aantal berichten : 28
Leeftijd : 55

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  GilliandeSalva op di feb 03, 2009 12:37 am

Denk dat Muk ook wel andere dingen aan zijn hoofd heeft, januari is voorbij, wat wil zeggen zijn contract ook. Hij zal nu wel heftig op zoek zijn naar werk. Tis gewoon mega bad timing.

Moderator
Moderator

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  soesje op di feb 03, 2009 12:46 am

Ik heb eerst eens even een maltje gestuurd naar topforums met de vraag of we nog terug komen Very Happy

ben benieuwd of ik antwoord krijg Shocked

soesje

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  soesje op di feb 03, 2009 2:15 pm

joehoe we kunnen weer bounce

het forum is nu nog niets maar ik hoop dat het snel weer het oude forum is Very Happy

Ik heb al een wjdatje geopend .....het begin is er lol!

soesje

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  sofia75 op di feb 03, 2009 3:48 pm

Hou wel in de gaten dat alle berichten daar nu nog openbaar te lezen zijn. Ik was niet ingelogd en kon toch alles lezen!!!!!!

sofia75

Vrouw Aantal berichten : 12
Leeftijd : 41

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Laminaat op di feb 03, 2009 6:10 pm

soesje schreef:joehoe we kunnen weer bounce

het forum is nu nog niets maar ik hoop dat het snel weer het oude forum is Very Happy

Ik heb al een wjdatje geopend .....het begin is er lol!

Ik zag het, maar ik zie dus ook dat oud- en nietleden daar ook zomaar mee kunnen lezen én posten. Daar zit ik dus ECHT NIET op te wachten. Ik wacht nog even met aanmelden totdat het weer een besloten clubje is...
Laminaat

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Unlocked op za feb 07, 2009 1:44 am

en ik ondertussen maar ongeduldig wachten om op EH te geraken... mijn vriend trouwens ook. Alé GK bekijkt uw mails es alien

Unlocked

Man Aantal berichten : 2
Leeftijd : 39
Registration date : 01-02-09

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven